Jocurile copilariei mele ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

sâmbătă, martie 21

Jocurile copilariei mele

Tin sa precizez ca nu am avut vreo copilarie, din pacate. Orele mele de joaca se cam inlocuiau cu ore de invatat, iar deseori, plangeam ca nu ieseam si eu afara. Totusi, asta nu inseamna ca nu am avut deloc experienta cu jocurile copilariei. Imi placea sa joc pitulusul, mai ales ca aveam uneori creativitatea de a ma ascunde foarte bine, iar deseori stateam pana la final. Imi place sa joc "lapte gros" sau sa facem un scurt joc de carti. Personal, prefer septica. Mai ales septica in echipa. Imi plac jocurile in echipa, iar deseori ma desfasor mult mai bine cu un co-echipier mai slab cotat din grup, decat cu unul care stie foarte bine septica in echipa. Insa toate acestea au fost inlocuite cu cariera, iar acum, sunt IT Manager. Pot realiza si reparatii laptop sau o simpla curatare laptop de praf, insa putem trece si la lucruri complexe, cum ar fi coding php sau sa organizez o baza de date. Imi placeau serialele Ed, Edd si Edy sau "Viata cu Louie". Petreceam ore in sir doar ca sa le vad. 

Intr-adevar, copiii din ziua de azi sunt mai atrasi de tehnologie ca de carte sau jocuri, insa trebuie sa-i intelegem un pic, deoarece este si vina noastra, a parintilor. Lasa-ti copilul sa isi traiasca copilaria! 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu