Manele - "Gen Muzical" ~ Vloguleţ - Verde-n Faţă!

marți, iulie 2

Manele - "Gen Muzical"

Pentru unele persoane maneaua este un gen muzical iar pentru altele, este doar un alt gen de muzică prost gândit. De ce urăsc manelele? Păi foarte simplu, deoarece melodia îți introduce în cap elemente de incultură și de grandomanie. Imediat după ce unele persoane ascultă manele, simt nevoie să îți explice câți bani au în portofel, ce mașină au la poartă și cu ce parapantă de pițipoancă fac sex. Să nu uităm desigur și de bijuteri, trebuie să îți arate lanțul de 4 KG de pe gât. Plus că unele manele au și niște versuri, deci...te ia cu durerea de cap. Cele mai mari somnități ale acestui gen muzical, Roxi Manelista sau Dani Prințul Banatului, eu m-am distrat copios când i-am ascultat. Trecem și la rangul de "Profesionist" al acestui gen, unde pe acolo umblă Guță și Salam de Sibiu. Țin minte că în clasa a 6-a se făceau tabere în clasă, deci imaginați-vă, două grupuri, unul reprezentând Guță și altul Salam, mai mai să se ia și la bătaie pe subiectul ăsta.

Ce nesimțit a fost Cheloo la X-Factor!
Frate, Cheloo cântă RAP, adică doar cuvântul RAP ar trebui să îți spună ceva. Cum să vi la un concurs de muzică și să ai pretenția să câștigi cântând manele? Dar nu orice fel de manele, el le și combina cu ceva rock. A intervenit Dan Bursuc, păi mai tot interviul a evidențiat caracterul deosebit ale persoanelor în cauză și a dat respect în stânga și în dreapta. Mai ales că vine nenea Liviu Guță și spune "Noi cântăm muzică pentru copii?". Frate, să fim serioși, muzica nu are vârstă, trebuie să fi puțin retard psihic să zici așa ceva,de parcă pe Liviu Guță l-ar interesa cine îi ascultă piesa, atâta timp cât ascultătorul plătește albumul. Tot el spune "Sunt 90% care ascultă manele și 10% care nu recunosc!". Pe ce bază ai făcut acest studiu? Te-ai dus în cluburi și ai cântat manele, ai văzut că lumea îți acceptă aberațiile și pe baza asta ai făcut procentajul? Du-te și în cluburi Rock/Hip-Hop, cântăle manele și apoi vorbim de procentaj.

Asculți manele acasă, dar aici o arzi pe hip-hop?
Replica asta o dau mai toți ascultătorii de manele care se simt frustrați și jigniți, chiar dacă cineva mă contrazice, știe că spun adevărul. Păi, haideți să..vă spun altcumva. Dacă eu, aș bea diseară, la o petrecere și m-aș îmbăta, voi mă considerați un alcoolic? Am fost la 10 petreceri împreună și o singură dată am băut, mă considerați un alcoolic? Pe mine cine mă cunoaște mă cunoaște, Hip-Hopul și Rap-ul au ocupat cel mai înalt loc în vitrina mea și NICIODATĂ nu vor fi date jos de acolo dar desigur, nici eu nu ascult orice hip-hop/rap. Se mai găsesc frustrați "Bă Mihai, asculți Guacamole?" și dacă spun "Nu!"..."Păi ce rap asculți tu mă?". Ca să vă răspund la această întrebare, eu ascult Hip-Hop/Rap American, doar două trupe ascult din România, Paraziții și B.U.G Mafia. 

Vai dar și genul Hip-Hop ce mesaj transmite? Droguri?
Frate, genul acesta reprezintă oamenii cu coloană vertebrală, care știu să se descurce în viață și care nu suportă să fie luați peste picior de oricine și oricum. Reprezintă viața de stradă. Hip-Hopul îți modifică atitudinea și gândirea, te învață să fi mai precaut. 

Anafabeți ascultă Manele/Hip-Hop!
Afirmația asta este probabil spusă de un retard analfabet care dorește să fie mai "deștept". Ce legătura are una cu alta? Eu nu suport nici deștepți care pe câte un videoclip (YouTube) se trezește el să remarce că a scris cineva incorect, frate, internetul e free speaking și așa trebuie să fie. 

5 comentarii:

  1. Asculti "CELIA ft KAYE STYLES - IS IT LOVE Official Video produced by COSTI"

    COSTI nu e manelista, parca?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frate, tu despre ce vorbești? Despre un gen muzical sau despre o casă de discuri că nu pricep? Ai citit titlul? Ai citit conținutul?

      Ștergere
    2. Costi nu e barbat? zic si eu...

      Ștergere
  2. Eu nu am nimic , cu manelele ! Am ascutat recunosc , manele , dar acum parca prea o dau , in bani , avere si femei despuiate ! O melodie trebuie sa te faca sa gandesti , sa te linisteasca, nu sa iti implanteze in cap , tr sa am bani si femei ! Prea cu banii , prea asa ....Atata timp cat ai bani, esti fratele lor , dar daca saracesti cumva , nici nu te mai cunosc ! Alea veachi mai este ceva de ele , dar astea de acum :''Bani '', ''bomba sexi ''.O melodie trebuie traita de suflet , nu de trup ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Manelele, rele sau bune, sunt totusi un gen de muzica prin simplul fapt ca se diferentiaza de restul genurilor. Ideea ca un anumit gen de muzica reprezinta sau caracterezieaza pe cineva e total gresita dupa parerea mea. Idee aparauta prin anii 2000, cand au inceput sa apara tot mai multe trupe si solisti de RAP, HipHop la noi in tara. Nu poti sa spui despre cineva ca e cocalar/manelist/incult pentru ca asculta manele, tot asa cum nu poti spune despre un om ca e rocker/drogat/emo daca asculta rock(sau alte genuri). Eu, de exemplu(si cred ca mai sunt multi ca mine) ascult aproape orice gen de muzica, inclusiv manele. In functie de starea pe care o am, pot sa ascult muzica pentru mesajul pe care il transmite(si atunci ascult Rap, HipHop), sau o ascult pur si simplu pentru ritm(si aici intra manele, trance, hip hop instrumental, etc). Inca odata spun ca mi se pare aburd sa judeci pe cineva in functie de genul de muzica pe care il asculta.
    Ai articole destul de bune pe blog, dar asta nu e prea reusit. E critica, dar nu e constructiva. Ti-ai prezentat punctul de vedere ca si cum ar fi un adevar general.
    Multa bafta si la cat mai multe articole! :)

    RăspundețiȘtergere